Devils ASG
Streszczenie sytuacji strategicznej.
Po impasie w rejonie Kaesong 1 Armia Ludowa przygotowuje się do ofensywy w pobliżu miejscowości Papyeong-myeon.
Oddziały Północy mają za zadanie sforsować rzekę Imjin, zająć przyczółek, a następnie po jego umocnieniu przełamać obronę i kontynuować natarcie w kierunku południowym na Seul. Na przeszkodzie stoi silna obrona artyleryjska rozmieszczona na ruchomych platformach kolejowych ukrytych na trasie kolejowej na północ od Papyeong-myeon.
Przed rozpoczęciem ofensywy artyleria Południa musi zostać zneutralizowana. A zadania tego podjęła się 1 Wzmocniona Brygada Sił Specjalnych wydzielona przez Dowództwo Operacji Specjalnych Koreańskiej Armii Ludowej. Na przeszkodzie stanie im jednak zahartowana w bojach 6 Dywizja Piechoty "Blue Star", która zdjęta po wyczerpujących walkach w kotle Kaesong została przydzielona do służby wartowniczej w lasach Papyeong-myeon.
Regulamin
1) Limity ammo – zgodne z KWN tzn.:
a) 300 kulek: Repliki broni głównych nie będące karabinami maszynowymi strzelającymi z taśmy amunicyjnej lub magazynka typu drum (M16, M4, AK47, MP5 i podobne)
b) 600 kulek: Repliki broni głównych z magazynkiem typu drum
c) 1200 kulek: Repliki broni głównych będące karabinami maszynowymi strzelające z taśmy amunicyjnej (M60, M249, PKM i podobne)
d) 50 kulek: Repliki broni bocznych(bron krótka jak glock, beretta oraz strzelby i pistolety maszynowe ze składanymi kolbami lub pistolety maszynowe bez kolby jak mp5k)
2) Doładowania – wyłącznie w RESPACH.
3) Limity fps – zgodne z KWN tzn.:
a) PISTOLETY MASZYNOWE: max 400 fps
b) KARABINY SZTURMOWE: max 450 fps
c) KARABINY MASZYNOWE: max 460 fps
d) KARABINY WYBOROWE i SNAJPERSKIE: max 650 fps (tylko ogień pół automatyczny)
e) CZTEROTAKTY: max 700 fps
Powyżej 460 fps'ów dozwolony jedynie ogień pół-automatyczny (semi-auto)
Strzelcy wyborowi/snajperzy którzy mają moc karabinu 550fps i więcej, muszą mieć sprawną i naładowaną broń boczną. Broń boczna musi się znajdować podczas całej rozgrywki przy strzelcu. Repliki RAM są dopuszczalne, jeżeli spełniają oczywiście kryteria karabinów wyborowych i snajperskich.
UWAGA! Teren w niektórych miejscach CQB - więc w gęstych krzakach każdy powyżej 400 fps używa ognia pojedynczego.
4) Trafienie – każdy uczestnik jest zobowiązany posiadać czerwoną szmatę, którą wyciąga w momencie otrzymania trafienia. Osoba trafiona MUSI odczekać co najmniej 5 minut w miejscu trafienia. Następnie w przypadku braku pomocy ze strony medyka udaje się do RESPA.
5) Medyk – leczy osoby trafione. Leczenie polega na obwiązaniu ranny taśmą/bandażem. W tym czasie ani medyk, ani osoba ranna nie strzela. Medyk może leczyć tylko pierwsze trafienie, przy drugim trafieniu ranny udaje się do RESPA.
6) RESP - miejsce wskrzeszenia uczestników strzelanki. Z respa można wychodzić od razu. RESPY dzielą się na dwa rodzaje:
a) RESPY stałe – po jednym na każdą stronę, są to miejsca wyznaczone taśmą. Są one niezniszczalne, nieusuwalne, można w nich respować się w każdych warunkach.
b) RESPY mobilne – po 2 na każdą stronę. Reprezentowane przez wbite flagi. Respa mobilnego stawia lub przenosi wyłącznie Organizator na prośbę dowódcy strony. Respa mobilnego może zniszczyć (przewrócić) strona przeciwna. W takim przypadku informujemy Organizatora, który przejmuje flagę. Będzie ona ponownie do dyspozycji po pewnym czasie. Z RESPA mobilnego nie można korzystać, gdy jest on przenoszony przez Organizatora lub gdy jest pod ostrzałem strony przeciwnej.
7) Wsparcie artyleryjskie/lotnicze – przydzielane stronie w wyjątkowych okolicznościach przez Organizatora. W wyniku ostrzału Organizator „pseudolosowo” wskazuje zabite osoby w danym sektorze.
Termin 13 października, godz. 10.00
Strony ustalone przed spotkaniem.
Zadania będą przydzielane przez Organizatora na wzór Big Mekongu.
Obie strony będą miały oddzielne parkingi i nie zobaczą się przed spotkaniem.
Offline
Ja / My , niżej podpisani
.......................................................................
jako rodzic(e) / prawny(i) opiekun(owie) syna/córki .................................................................. (imię, nazwisko) urodzonego w dniu .................................. , wyrażam(y) niniejszym zgodę, by nasz(a) syn / córka / podopieczny / podopieczna brał(a) udział w spotkaniach Air Soft Gun.
Jednocześnie oświadczam(y), iż jest mi/nam wiadomym, iż spotkania ASG polegają na oddawaniu przez uczestników strzałów do siebie (symulacja walki) z replik broni o napędzie pneumatycznym kulkami plastikowymi o średnicy 6 mm i 8 mm oraz o masie do 0,44 g. Jest nam również wiadomym, że używane przez uczestników repliki są napędzane sprężonym powietrzem lub gazem i wyrzucają pocisk z prędkością początkową do 200 m/sek., na odległość do 100 m, także seriami. Jest mi/nam także wiadomym, iż w spotkaniach ASG udział biorą osoby pełnoletnie w różnym wieku.
Oświadczam(y) dodatkowo, że mam(y) świadomość, iż uczestnictwo w grach ASG jest obarczone ryzykiem zaistnienia nieszczęśliwych wypadków, tj. potłuczeń, otarć, złamań, a także, w skrajnym przypadku, utratą oka.
Oświadczam(y), że wyrażamy zgodę na ponoszenie takiego ryzyka przez naszego syna / córkę / podopiecznego / podopieczną i oświadczamy, że w razie zaistnienia wypadku, gdzie ofiarą będzie nasz(a) syn / córka / podopieczny / podopieczna, nie będę(dziemy) wnosić roszczeń odszkodowawczych, ani wnosić o zastosowanie jakichkolwiek konsekwencji prawnych wobec sprawcy wypadku bądź jakiegokolwiek innego uczestnika spotkań ASG.
Oświadczenie to jest ważne jeden rok
...................................
Data
..........................................................
Podpis rodzica(ów) / prawnego opiekuna(ów)
skopiować gotowca sobie jakbyscie nie mogli znalezc.
Offline